Якість м’яких меблів – це якість її деталей.
«Серце дивана»ТМ – це надійні механізми трансформації, що підтверджують свою якість не словами, а тривалим терміном гарантії.
Якість – це не слова! Якість – це гарантія!
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Розроблено елементи фірмового стилю з візуальним зображенням механічних символів:
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P »:
Товар:
Ціна: вибір і обгрунтування для нового бренду стратегії ціноутворення «середньоринкових цін»
Канали збуту:
Комплекс просування:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Новий формат ресторану – варенична в новому стилі, handmade cafe.
В основі стилю – елементи традиційних українських мотивів, як основа української культури. Концепція ґрунтувалася на тому, щоб в шумному багатонаселеному місті знайти шматочок теплої, затишної, домашньої автентичної України.
Стиль інтер’єру оформлюється відповідно до концепції та фірмового стилю the Varenik.
ТМ «Біформер» – це компактні і оригінальні невід’ємні атрибути сучасного інтер’єру – столи-трансформери. Це відносно новий напрямок в меблевій індустрії. На вигляд як журнальний столик, він легким рухом перетворюється в більший за розміром та висотою і може використовуватися вже як обідній.
Столи ТМ «Біформер» підходять для людей, які цінують простір у своєму будинку і функціональність меблів.
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
В основі корпоративного стилю лежить використання елементів, що складаються з двох форм, що візуально відображає концепцію: столи ТМ “Біформер” – столи, які завжди мають дві форми.
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «5P»:
Товар +послуга:
Ціна:
Канали збуту:
Персонал:
Комплекс просування:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ТМ «Impera» – це меблі для відпочинку, для релаксу, для розслаблення.
Меблі ТМ «Impera»:
Меблі ТМ «Impera» підходить для людей, які цінують якість свого відпочинку.
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Розроблено основні елементи фірмового стилю:
Правила використання логотипу та елементів фірмового стилю докладно описані в брендбуці
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P»:
Товар +послуга:
Ціна:
Канали збуту:
Комплекс просування:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ТМ «БУРЖУЙ» – високоякісні, надійні котли, які виробляються відповідно до стандартів і проходять подвійний техконтроль на виробництві.
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Розроблено основні елементи фірмового стилю:
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P»:
Товар+послуга:
Ціна:
Канали збуту:
Комплекс просування:
BARRERA – відома українська торгова марка. Займається виробництвом різних і накладних замків, замків засувів, ручок на планці.
Продукція ТМ BARRERA відрізняється високою якістю, що підтверджується їх сертифікацією.
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P»:
Товар:
Ціна: визначення точки оптимальної ціни на продукцію бренду за методом Ван Вестендорп
Канали збуту:
Комплекс просування:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P»:
Товар:
Ціна:
вибір стратегічного цінового сегмента для нового бренду та розробка цін на весь асортиментний ряд бутильованої продукції (0,33 л, 1,5 л, 2 л, 5 л, 19 л)
Канали збуту:
розробка рекомендацій по технології роботи в стандартних каналах збуту для ринку В2В і В2С, пропозиція альтернативних каналів збуту і рекомендації по роботі в них
Комплекс просування:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
НЕЙМІНГ
Створення бренду з «нуля»:
Ми даємо споживачеві більше, ніж просто двері і замки!
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Розроблено фірмовий стиль:
У фірмовому стилі використовуються візуальні зображення продукції, а також повторення візуального графічного символу з логотипу
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «4P»:
Товар:
Ціна: коригування носія ціни, рекомендації по формам оплати.
Канали збуту:
Комплекс просування:
“Роганська”- дійсно найкраща для здоров’я! І це факт, підтверджений дослідженнями. Це підтверджує хімічний склад води, щадні технології, унікальні дослідження
ПРОБЛЕМИ:
РІШЕННЯ:
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Перезапуск бренду – ТМ «Роганська»
Стратегія:
Комплекс маркетингу «4Р»:
Маркетингова підтримка дистрибуції:
Компанія «Меблевий майстер» – перша компанія меблевого ринку України, яка впровадила європейські стандарти взаємин з партнерами, і яка ввела:
ЗАДАЧІ:
РІШЕННЯ:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
Розроблено фірмовий стиль:
Правила використання логотипу та елементів фірмового стилю докладно описані в брендбуці
КОМПЛЕКСНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Комплекс маркетингу «5P»:
Товар + послуга:
Ціна:
Канали збуту:
Персонал:
Комплекс просування:
Комментарии