Консалтинг в формі MVP
Концепція консалтингу в формі MVP зародилася з усвідомлення того, що Клієнти можуть отримати і впровадити маркетингову стратегію ще на стадії її розробки.
MVP (minimum viable product) – мінімально життєздатний продукт, тобто продукт, який володіє всіма найнеобхіднішими функціями і атрибутами для функціонування.
Маркетингова стратегія може розроблятися як повноцінний комплекс протягом більш ніж 4 місяців. При цьому реалізація цієї маркетингової стратегії не почнеться до моменту закінчення її повної розробки.
MVP-консалтинг в сфері маркетингу дозволяє:
- Клієнту і його команді брати безпосередню участь в розробці маркетингової стратегії, навчатися і розуміти маркетинг;
- Впроваджувати маркетингову стратегію і елементи її втілення ще в процесі її розробки;
- Економити час на розробку маркетингової стратегії;
- Прискорити час на отримання вхідної інформації від Клієнта для розробки маркетингової стратегії;
- Отримати працюючу маркетингову стратегію, спрямовану на довгостроковий успіх.
Комментарии