Консалтинг в формі MVP

Концепція консалтингу в формі MVP зародилася з усвідомлення того, що Клієнти можуть отримати і впровадити маркетингову стратегію ще на стадії її розробки.

MVP (minimum viable product) – мінімально життєздатний продукт, тобто продукт, який володіє всіма найнеобхіднішими функціями і атрибутами для функціонування.

Маркетингова стратегія може розроблятися як повноцінний комплекс протягом більш ніж 4 місяців. При цьому реалізація цієї маркетингової стратегії не почнеться до моменту закінчення її повної розробки.

MVP-консалтинг в сфері маркетингу дозволяє:

  • Клієнту і його команді брати безпосередню участь в розробці маркетингової стратегії, навчатися і розуміти маркетинг;
  • Впроваджувати маркетингову стратегію і елементи її втілення ще в процесі її розробки;
  • Економити час на розробку маркетингової стратегії;
  • Прискорити час на отримання вхідної інформації від Клієнта для розробки маркетингової стратегії;
  • Отримати працюючу маркетингову стратегію, спрямовану на довгостроковий успіх.

Бланк аналізу конкурентів

Карта диференціювання

Бланк аналізу колірної ідентичності

Комментарии