Ребрендинг

Брендинг – це комплекс маркетингових дій і заходів, спрямованих на створення, розвиток, підтримку бренду і його просування.

Бренд за своєю суттю є тим образом торгової марки продукту (товару або послуги), сформованим у свідомості клієнта, який виділяє його серед інших подібних товарів або послуг, «відбудовує» його від конкурентів.

Створювати бренд без детального знайомства з індивідуальними особливостями товару, послуги або компанії клієнта неможливо, оскільки знання унікальних особливостей об’єкта брендингу допомагає по максимуму скористатися наявними можливостями клієнта.

Розроблений і постійно підтримуваний фахівцями бренд сприяє:

  • створенню унікального, індивідуального позитивного образу що викликає довіру;
  • формування впізнаваності товару, послуги або компанії;
  • формування стабільного попиту на товар або послугу підприємства;
  • диференціювання, відмінності товару, послуги або підприємства від безлічі подібних товарів або послуг.

Для вже існуючих товарів, послуг або підприємств з існуючим сприйняттям, фахівці відділу маркетингу Консалтингової компанії «ТОР», можуть розробити ряд заходів, які дозволять змінити це сприйняття, створити абсолютно новий образ бренду, тобто провести ребрендинг товару, послуги або компанії.

За своєю суттю ребрендинг – це створення нового бренду на основі старого, а іноді й всупереч йому. Тому грамотний ребрендинг повинен починатися з маркетингових досліджень, в результаті яких стане ясно, в якому напрямку слід працювати.

Комментарии