Комплексний маркетинг-план. Стратегія маркетингу

Комплексний маркетинг-план – це спеціалізований внутрішньоорганізаційний документ, який містить детальний опис маркетингової стратегії та заходи щодо її втілення в комплексі Marketing-Mix (продукт, ціна, канали збуту, персонал), а також з передачі обраної стратегії кінцевого споживача.

Загальна мета будь-якого маркетингового плану полягає в тому, щоб максимально збільшити прибуток підприємства.

Розробка нашим департаментом маркетинг-плану починається з постановки цілей, потім проводиться детальний аналіз маркетингової ситуації, що склалася навколо бізнесу замовника, далі розробляється індивідуальна маркетингова стратегія і комплекс тактичних заходів щодо впровадження її в життя:

  • асортиментна політика,
  • упаковка,
  • політика ціноутворення,
  • управління каналами збуту, заходи з торгового маркетингу, мерчандайзинг,
  • стандарти роботи персоналу,
  • річний бренд-план,
  • розрахунок річного маркетингового бюджету
  • або інші необхідні компоненти

Кожен маркетинг-план містить докладні інструкції для виконавців, де покроково прописана механіка проведення кожного маркетингового заходу, а також наводяться готові оригінал-макети поліграфічної продукції, технічні проекти торгового обладнання та рекламних стендів.

Детальний перелік робіт, терміни і вартість їх виконання узгоджується в індивідуальному порядку з Клієнтом і залежить від обсягів, методик, географії проведених маркетингових досліджень, а також специфіки ринку.

Комментарии