Торговельний маркетинг
Торговельний маркетинг (trade marketing) – це напрям маркетингу, що цілеспрямовано впливає на учасників ланцюга постачання і збільшує попит і продажу серед оптовиків і рітейлерів.
Торговий маркетинг включає 4 основні складових:
- Trade promotion (мотиваційні програми для торгового персоналу),
- Торговий PR (Trade PR),
- Мерчандайзинг,
- Програми економічного стимулювання.
Торговий маркетинг є необхідним, доступним і одним з основних засобів просування для невеликих за розміром компаній. Інструменти торговельного маркетингу активно мотивують до роботи з брендом всіх, хто стоїть між товаром і споживачем: від великих оптових операторів і їх персоналу до дрібних роздрібних торгових точок і персонально кожного продавця.
Детальний перелік робіт, терміни і вартість їх виконання узгоджуються в індивідуальному порядку з Клієнтом і залежать від кількості учасників ланцюга постачання, яких необхідно мотивувати, і кількості інструментів, яка буде задіяна для мотивації.
Комментарии