Консалтингова компанія "ТОР"

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль підкреслює унікальність компанії / продукту, виділяє з іншої маси подібних компаній / продуктів того ж напрямку, формує впізнаваність як в очах споживачів, так і в очах партнерів та конкурентів.

Розробка фірмового стилю має на увазі сукупність і поєднання елементів (певних графічних об’єктів, шрифтових та кольорових рішень), які забезпечують єдність зовнішнього вигляду всіх об’єктів, що мають відношення до фірми (продукції, пакування товарів, документації, реклами, приміщень, обладнання, одягу та ін). Сам фірмовий стиль є одним з головних інструментів просування компанії.

Стандарти фірмового стилю компанії описуються в документі, який називається брендбук. Найбільш поширеними елементами брендбуку є: логотип, фірмові шрифти, фірмові кольори, корпоративний бланк, візитка, конверт, тека і в деяких випадках макети сувенірної продукції. Обсяг цього документу залежить лише від побажань замовника, його потреб і бюджету, яким він має у своєму розпорядженні.

 

Перелік елементів брендбуку узгоджується в індивідуальному порядку з Клієнтом, від цього залежать терміни та вартість виконання робіт.

Exit mobile version